Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Kollektív összefüggő vonatunkon haladás 14963, 9N163 te is rajta vagy, ha tudod, ha nem :)

2017.01.04

 

A kollektív vonat, ahol tartunk ma 2015.12.17.

 Beindult az új forrásra átállása a vonat elejének. 14963, 9N163

1 4 9 6 3 KRISTÁLY HÁLÓRA ÁTKÖTÉS TUDATI KÓDJAI és hogyan váltunk játszóteret gyakorlatiasan a jelen életetekben

és

 14963 Akarat -emberből a Szív-Emberbe megértés 1.rész Az Új Játszótérre mit vihetsz tovább! Nő-Férfi kiegyensúlyozás, Anyag változása stb..

 

Ez olyan, mint amikor egy eszméletlen sok kocsiból álló kollektív vonaton haladunk. Mindenki rajta van, ki -ki annyira távoli kocsiban utazva a mozdonyfülkétől, ott, ahol éppen tart magában.

 Sőt, vannak, akik már egy-két kocsinyit előrébb haladtak, és akkor azt hiszik, az már az első kocsi a mozdonnyal, mozdonyvezetővel, közben pedig azok a vezetőnek tűnők csak a kocsin belül harcoltak ki maguknak központi figyelmet.

Aztán tényleg vannak olyanok is, akik egy-egy megállónál előreszaladnak a peronon a mozdonyvezetőig. Fel is szállhatnak, és pl. egy állomásnyi bepillantást kapnak a mozdonyvezető nézőpontjába, egy kicsit gyakorolhatnak is. Még próbavezetést is kaphatnak..

Aztán a következő állomáson leszállnak, és szépen visszagyalogolnak a saját kocsijaikig, ahol még tartanak, de már a mozdonyvezetői betekintés élménnyel, tudatossággal együtt, és onnantól tudhatják, ki vezet, ki van legelöl, milyen is legelöl vezetni a kollektív vonatot, és ha van esze, elmondja azoknak a társainak, akikkel egy kocsiban utazik.

Miért?

Mondjuk, hogy ne húzogassák meg tudattalanságból a vészféket percenként, mert azt sem tudják, hogy egy közös vonat egyetlen kocsijában dekkolnak, ami haladna folyamatosan, ezért ha kinéznek az ablakon, mindig változó tájakat láthatnak.

Van, hogy sötét alagúton megyünk át, akkor pánikolva, sikoltozva húzogatják a vészféket. Van, hogy szép margarétás tájképet látnak, akkor azért húzzák meg a drágák, mert ő csokrot akar belőle tépni magának. Á, és még ezer ok.

Van, hogy rosszul lesznek, ha meredek hegyoldalon megyünk, pechjére kinéz, megijed, hogy micsoda szakadék tátong alatta. Azt hiszi le fog zuhanni. Miközben nem, mert nem tudja a drága, hogy egy nagy összefüggő, nagyon sok kocsiból álló kollektív vonaton csücsül, mint társutas.

Azta, de jó kép!

Így sem írtam még le a kollektív, bolygó szintű mátrixban együtt haladókat. Utazókat. Vagyis Titeket.

Majd mindjárt írom mi a duális forrásgenerátort ezzel a képpel:

Itt bizony a mozdony, vagyis a kollektív vonatnak az eleje energiaforrást váltott, amitől és ahogyan halad tovább, és most sürgősen egy újrarendeződés van folyamatban:

ki milyen kocsiban haladhat tovább, mennyire messze a mozdonytól.

 Sőt!

3 minőségben megy a vonat.

 Akik nem hajlandóak a régi pöfögős, füstös, szénnel haladóról (3.d-s struktúra) váltani az elektromos villanymotorosra, hanem ragaszkodnának a szenes verzióhoz, eddig megtehették, hogy átszállnak egy olyan mozdonyvezetős vonatra, s pöfögve, szennyezve haladnak tovább. Na, ilyen már nincs.

 Nincs másik vonat, már nincs.

Akik még erre hivatkoznak, egy majd 15-20 évvel ez előtti, valamelyik, már nagyon réges - régen elhagyott állomáson a hangosbemondóból bemondott üzenetet szajkózzák mint egy visszhang. Múltvisszhang. (ezek az un. spiri csatornázók 98 százalékban)

Cuki emléktár visszhangok, ahogy alszanak a vonaton, majd álmodnak a vonat egyes emléktáráról, aztán ébredéskor azt hiszi, valami újat látott, hallott.

Jah, neki új, meg az abban a kocsiban dekkolóknak, haladóknak is. 

A többi kocsiban utazók, és a mozdony meg már jó régen túlhaladt ezen a szakaszon. Már csak az emléke maradt, ami szájról szájra visszhangzik.

Aki azt hiszi van másik vonat amire átszállhat:

 Igen van. Csak az testelhagyással jár. Vagyis le lehet szokni, ki lehet szállni a vonatból. De a tokunk/testünk nélkül

Ami amíg a vonaton vagy, addig velünk halad(sz), a kollektív testtel együtt fordulókkal, haladókkal.

Rendben?

 

Folyt. köv. hamarosan..

Pusszancs a vezetőfülkéből,

Shana