Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Anya-Apa(elvált szülők) levelezése, a gyermekük szellemi fejlődéséről 1.rész: Otthon oktatás előnyei

 

2014-2015. tanév elején a fiunk(Nastranus) 12 éves, 6. osztály kezdetén

 

Anya(Shana) levele az Apának(Hijam'Nastraa),

felsorolva az Otthon Oktatás előnyeit, lehetőségeit a fiuk/fiunk számára:

 

Miért jó K-nak az otthon oktatási rendszer?

 

Kötetlen, rugalmas, akkor és olyan ütemben tanulja a tananyagokat, ahogy ő szeretné.

Tehát nem kell kötelezően bejárnia naponta korán reggel kelve valahova, és nem kell érte menni, tehát egy csomó időt, energiát benzint spórolunk vele. pl.

K. utál korán kelni, és szeret sokáig fent lenni. Én is ilyen voltam, te is. Tehát nálunk ez a normális.

És mivel én itthon vagyok, és mindig egész életemben így működtem, -ezért is választottam olyan foglalkozásokat magamnak amit otthon lehet csinálni-, így ez a természetes számára is.

Mivel én itthon dolgozom, és egész nap vele tudok lenni, így nekünk nincs szükségünk  gyerekmegőrzés miatt iskolára, szerencsére.

Arra is nagyon jó lenne, hogy megtanuljon egyedül, önállóan tanulni.

Hogy nem mondja neki senki kívülről,  erőszakkal, nyomással elérve, hogy tanuljon, érdekeljék a dolgok, hanem magától, akkor és olyan ütemben sajátítson el mindent, amilyen ritmusban kedve és nyitott érdeklődése van hozzá.

Tehát ez az előnyére fog válni a többiekhez képest, akik egyfolytában ellenállásban vannak, ezért semmit nem tudnak megjegyezni, utálják az új információkat!!! hiszen a sok présben minden információnak ellentartanak, ellenállnak egy idő után..  stb.. tehát ezerszer több információra lehet így nyitva, ha nincs belekényszerítve, hogy hogyan csinálja.

Atya ég, ide beszúrom, most hogy szerkesztem a levelet, hogy most esett le, miért áll ellen az egész lakosság, minden ember, az egész kollektív mátrix minden új, minden kreatív, újító, változást segítő, előidéző információnak.

Nem azért mert az emberek annyira hülyék gyárilag, és annyira a saját maguk ellenségei, hogy nem ismerik fel, hogy az új információ az számukra jó, segítő, felszabadító.

Azért állnak ellen, mert kiskoruktól annyit voltak erőszakkal préselve, nyomva, erőszakos módon kötelezően, akartuk ellenére etetve a bemagolandó, megtanulandó, majd visszaböfögendő információkra, hogy a rendszerük nem tud már felnőtt korban különbséget tenni, így minden újabb kívülről jövő információt ellenségesen, idegennek, erőszakos külső nyomásnak él meg.

 Na, de éppen mihez képest éli meg külső nyomásnak?

Nem ahhoz képest amit maga magától gondol, vagyis már igen, de csak azokat gondolja és hiszi magától igaznak, amikbe pont beletört, beletörték, ahol megadta magát, és bármilyen ellentartásban is volt, megadta magát az információknak, vagyis elfogadta, akár mennyire is tiltakozott ellene minden porcikája.

A későbbiekben azt hiszi magában igaznak, és az tartja biztonságban, ha ahhoz ragaszkodik.

Miért van szüksége rá, hogy olyan információkhoz ragaszkodjon, amikbe korábban be lett törve, amiknek még az elején ellenállt?

Azért kapaszkodik bele, azért ragaszkodik hozzá, mert bizony amikor be lett törve, akkor az szó szerint azt jelenti, hogy a saját Tiszta Tudati Szellemi mátrixa, csatornája, hálózata az el lett pusztítva, meg lett törve, szilánkosra tört a saját maga tiszta, egyedi szellemi tudata,

ami még egységlátásban tökéletesen tudott,

rugalmasan elért minden információt kreatívan, nyitottan, szárnyalóan, sziporkázóan.

Miután ez a külső, kötelező, bemagolt információk nyomó, törő, zúzó prése alatt szilánkosra tört, így már csak az maradt neki, amibe betört.

Ez bizony egy rugalmatlan, statikus, kívülről magára erőltetett információ halmaz, ami kívülről támasztja az elméjét, és teljesen kifordult tudatként tartja őt egyben, külső támasztékokból.

Ha ebből a külső mentális információ támasztékból egyet is megmozdítunk, elveszünk, összezavarjuk, akkor az egész külső támasztéka inogni kezd, bizonytalanná válik, szédelegni kezd,

és ha túl sok bomlik le körülötte egyszerre, akkor maga az ember, aki eddig ez által volt támasztva, megtartva fizikai testi, érzelemtesti, és elme-mentális módon,

bizony elkezd összeomlani, összecsuklani, mint egy, a felkötött madzagjairól levágott marionett bábu. 

Ezért nem mozdulnak, ezért nem mozdulhat, ezért áll ellen mindenki olyan borzasztó erősen,

minden ész érvet elutasítva,

mert valójában a létezésük, a túlélésük függ ettől az információs mátrixtól,

amibe beletörtek, és ami az egyetlen amibe kapaszkodnak jelen pillanatban.

 

Arra is nagyon jó lenne, hogy azt tapasztaltuk nála, hogy akkor megy be neki bármi igazán mélyen, Élően, ha becsukja a szemét, és belülről tanul.

Nagyon szereti amikor én bármit felolvasok neki, mert akkor egyből bent van, benne közvetlenül.

Azon kívül ez az iskola így távoktatásban egy csomó ötletet ad ahhoz is, hogy lehet gyakorlatban is élővé tenni számára az információkat, hogy legyen mihez kötnie.

Tudom, hogy felmerül a pénz kérdés is.

Most azt látom, ennél az iskolánál a tandíj 100 ezer Ft egy évre.

Ez nevetségesen olcsó , és ahogy kiszámoltam az „ingyenes” bejárós iskola költségét, így még mindig jobban járunk, mintha bejárna.

Megspóroljuk  a menza kajára befizetést pl… megspóroljuk a benzint…  és azokat a ktgeket, amiket be kell fizetni erre- arra…

ha így nézem, még nyerünk is rajta, nem hogy drágább lenne.

De a legfontosabb, hogy sírt, zokogott, hogy ő már oda többet nem szeretne bemenni, mert gyűlöli, utálja amit ott bent tesznek vele.

És az én anyai szívem meg megszakad miatta, én ezt nem bírom tovább elnézni.

 Tudod mennyire fáj nekem ez, hogy milyen fölösleges erőszakot követnek el rajta értelmetlenül.

Bevallom ezt én sem bírom tovább, és nagyon-nagyon szégyellném magam mint anya, ha ezt hagynám továbbra is,

 miközben van más, van jobb, van  felszabadultabb módja, hogy boldogan tanulhasson sokkal többet, sokkal szabadabban, ami a hasznára válik, hogy valósan életképes, önálló felnőtté váljon  a drága, hogy ne legyen kiszolgáltatva senkinek, bármikor merjen ügyesen önállóan vállalkozni bármire.

 

Ugye Te is ezt szeretnéd neki?

Mik még az előnyei?

Kitágulna az ismeretségi köre országos szintűre, ahelyett ahova eddig itt be volt szűkítve, és akikkel eddig kapcsolódott, az iskolában, de még sem tudtak, tudnak egymással valósan kapcsolódni, mert a szülők elzárják tőlünk ezeket a gyerekeket.

skype-on keresztül az ország hasonló korú, hasonló ügyes, önállóság felé haladó  gyerekeivel kapcsolódna, ami neki is sokkal nagyobb nyitottságot és még több információt adna.

Itt annyira beszűkültek a srácok, mivel be vannak szűkítve, nyomva a tanárok által, semmi mást nem ismernek, csak az ellenállást, és ezért nem kreatívak, nem érdeklődőek.

Viszont ha olyan gyerekekkel tudna országos szinten kapcsolódni, együtt tanulgatni, akik ugyan olyan szabadok és nyitottak, akkor ő maga is sokkal többet tanulhatna általuk és ez összeadódna.

Látod ezt, mennyivel zseniálisabb kép a fiadnak ?

 Mennyivel több lehetőséget rejt magában a fejlődésre?

Hiszen az otthon tanulóknak eleve tuti, hogy a szüleik is hasonló szabadsággal, és kreativitással bírnak, ezért is tudják vállalni, hogy otthon tanulnak a gyerekkel.

Ha ez országos kapcsolódás, akkor el is utazgathatnának egymáshoz a kis barátaival, tehát kitágulna a világa, és ingyen mehetne egy csomó helyre, és ez persze oda-vissza történne.

Hm?

Mit szólsz hozzá?

Ugye milyen izgalmasan hangzik ez K-nak?

Mivel nekem nagyon sok tanár ismerősöm van, így bármiben ami érdekli, bárki szívesen foglalkozik vele barterben akár.

De sőt, igazából K-t sokan kedvelik azért aki ő maga, hogy anélkül is segítenek neki bármiben, ha szüksége van rá, hogy ezért neki cserébe kéne adni bármit, vagy nekem kéne bármit adni ezért nekik.

 Szóval a fiunknak nagyon jó dolga lehet, és sokkal felszabadultabban, a  saját módján válhat azzá akivé majd akar.

Nagyon okosan, a maga módján.

Na, mit szólsz Apa? Klassz szülei vagyunk Kristófnak?

 

2.rész:

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.
 


Webáruház belépés

Regisztráció Jelszókérés

Kategóriák


Facebook

Levelezőlista



Statisztika

Online: 1
Összes: 439341
Hónap: 2914
Nap: 88